Ärikingituste uued trendid

Aasta 2020. oli erakordne meile kõigile. Majandusolukorra muutumine on mõjutanud ka ärikingituste trende. Võib öelda, et reklaamkingituste roll on praeguses olukorras muutunud olulisemaks kui kunagi varem, sest sotsiaalne distantseerumine ja muud piirangud on avaldanud mõju ka klientidega kokkusaamistele, ürituste korraldamisele, töösuhetele ja -korraldusele. Paljud ettevõtted töötavad kodukontorites ja kontakte on minimaalselt.

Järgnevalt toome välja 2021. aasta ärikingituste trendid, mis aitavad su ettevõttel olla jätkuvalt nähtavad, hoida häid kliendisuhteid, luua vahetut emotsiooni nii klientide kui ka töötajatega.

1. Reklaamtooted, mida saad kasutada kodus töötades


Pandeemia tõttu on paljud ettevõtted kolinud oma töötajad kodukontoritesse, kust tõenäoliselt osaliselt jätkatakse kaugtööd ka edaspidi, kui saame pandeemiast rääkida juba minevikuvormis. Kodus töötamine eeldab, et sinu töötajatel on olemas vahendid, mis teevad nende töö lihtsamaks, aitavad neid ühenduses hoida kolleegidega ja samas ka stressi maandada, sest kodust töötamine võib olla stressirohke. 

Kodus töötamise oluliseks abivahendiks on mikrofoniga kõrvaklapid, mis võimaldavad pidada videokoosolekuid ja vastata kõnedele. Samuti aitavad mürasummutusega kõrvaklapid paremini tööle keskenduda. Veebikaamera kate tagab sinu töötaja privaatsuse. Samuti on kodus töötades kasulikuks abivahendiks prillipuhastamise funktsiooniga hiirematt, USB-jagaja või kõlar. Stressirohketel hetkedel aitavad erikujulised stressipallid.

2. Tagasi kontorisse reklaamtooted


Tänavu on populaarseks reklaamtooteks kindlasti korduvkasutatavad näomaskid. Kui töötajad tulevad tagasi kontorisse, tahavad nad olla kaitstud. Tööandjana saad vähendada nende haigestumise riski varustades neid nii näomaskide kui ka desinfitseerivate kätepuhastusvahenditega - esmatarbekaupadega, mis on tänasel päeval kättesaadavad kõigile. 

Kui tahad aga kastist välja mõelda, võiksid neile kinkida nutika UV-sterilisaatori, millega saab desinfitseerida erinevaid esemeid, aga ka laadida telefoni akut. Praktiliste mitmeotstarbeliste toodete järele on sel aastal maailmas väga suur nõudlus.

Populaarne toode kontoris kasutamiseks on korduvkasutatav toidukarp, millega saab kodust lõunasöögi kaasa võtta. Lisaks saad igale töötajale kinkida isikliku söögiriistade komplekti.

3. Ökotooted

Ökoloogiliselt vastutustundlikud tooted on muutumas pigem standardiks kui erandiks. Järjest enam toodetakse taaskasutatud materjalidest tooteid, vanale plastikule antakse pastapliiatsite, kõlarite, veepudelite või kottidena teine elu. Populaarsed keskkonnasõbralikud materjalid on korgipuu, bambus, nisuõlekõrred, kivipaber, millest valmistatakse märkmikke, kohvitopse jpm. Taastöödeldud materjalist reklaamtooteid kinkides näitad kingisaajale, et sinu ettevõte pooldab jätkusuutlikkust, ühtlasi muutud sellega usaldusväärsemaks ja sümpaatsemaks.

4. Juhtmevabad tooted


Digimaailmaga ühenduses olemine on alati moeteema - kõik alates ärikohtumistest kuni pühade tähistamiseni näib toimuvat just võrgus, mistõttu järjest enam kasvab nõudlus just juhtmeta toodete järele. Kellelegi ei meeldi videokõnet tehes rippuda pistikupesa küljes või kui üle töölaua jooksevad juhtmerägastikud.

Nii kodus kui ka kontoris töötamine muutub palju mugavamaks, kui sul on juhtmeta akulaadija, kõlar, kõrvaklapid, arvutihiir. Tee ka oma ettevõtte kaugtöötajad õnnelikuks või avalda muljet oma klientidele mõne uue populaarse juhtmevaba reklaamtootega!

5. Bränditooted


Tarbijad soovivad omada tooteid, mida nad tunnevad ära kauplustest, sotsiaalmeediast või veebipoodidest. Neil toodetel on hea maine ja vastav hind. Kinkides oma kliendile või töötajale mõne bränditoote, näitad, et sul on hea maitse ja sa hoolid heast kvaliteedist. Kingisaaja hakkab ka sinu ettevõtet seostama hea kvaliteediga.

Meie valikust leiad Swiss Peak’i, Aladdini, CamelBak’i, Jamie Oliveri, Watermani, Parkeri, Pierre Cardin’i, Schwarzwolfi, Wengeri, Victorinox, Stanley, JBL, Silicon Poweri, Crafti jpt brändide tooteid, millel on hea kvaliteet ja nägus disain.

6. Erikujundusega või personaalsed reklaamtooted


Erikujundus ei ole ainult sinu logo trükkimine kruusile või särgi seljale. Erikujunduse all peame silmas ettevõtte sümboolika tooteid, näiteks sokke, ostukotte või voodipesu, mida katab täies ulatuses sinu ettevõttega seostuv unikaalne muster või disain. 

Logokujulised kommid, fototrükiga vihmavari või jalamatt, eritellimusel pakend, mida katab sinu sõnum – need on reklaamtooted, millest on raske mööda vaadata. Kuna inimestele meeldib silma paista, leiavad need kingitused kindlasti kasutust.

7. Virtuaalüritustel jagatavad meened



Arvatakse, et online-üritustel ja veebiseminaridel niipea lõppu ei tule, seega võiks mõelda ka kingitustele, mida jagada sellistel üritustel, et muuta üritus isikupärasemaks. Virtuaalüritustel jagatavad meened aitavad osalejaid rohkem kaasata, samuti suurendada osalejates põnevust, sest taolised üritused kipuvad pahatihti jääma üksluiseks. Kingitused on väärtuslik vahend, et muuta oma virtuaalne üritus edukaks.

Meened saad osalejatele toimetada enne ürituse toimumist kas kulleriga või kontaktivabalt postkasti. Viimasel juhul pead jälgima, et meene mahuks läbi postkasti ava. Ärimeeneid kulleriga kohale toimetades tasuks mõelda erikujundusega kinkekarbile, mis mõjub eriti efektse kingitusena. Kinkida võid näiteks märkmiku ja pastapliiatsi või nutipastapliiatsi, akupanga, kõrvaklapid ja kõlari, erikujundusega torusalli või mütsi, korduvkasutatava joogipudeli või termokruusi.

8. Tekstiiltooted



Reklaamtekstiil pole uus trend, kuid väärib äramärkimist, kuna on ajatu ja alati populaarne. Tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas vahetame riietust vahepeal moe pärast, mõnikord lihtsalt sellepärast, et tahame midagi uut. Nõudlus millegi uue järele muudab just reklaamtekstiili oluliseks reklaamivahendiks, mida kandes reklaamib kandja teie brändi tasuta, kuhu iganes ta ka ei läheks. 

Talvisel hooajal näitad oma töötajate vastu hoolivust üles kinkides neile sooja mütsi, fliisi või talvejope, suvisel ajal on populaarseteks ärirõivasteks t-särgid, polosärgid, spordisärgid, pusad ja nokamütsid. Töötajatele, aga ka klientidele ja koostööpartneritele võib kinkida ka oma logoga vihmavarje, seljakotte, pleede või saunalinu.

Kokkuvõtteks

Uusimate trendidega kursis olemine annab kõigile teada, et teie ettevõte on uuenduslik ja tulevikku suunatud. Teil pole tarvis igast tootekategooriast ühte toodet. Leidke tooted, mis toetavad just teie ettevõtte eesmärki ja vajadusi. Arvestage oma sihtrühma huvide ja oma eelarvega.

Vaata ka, millega peaks arvestama reklaamkingitust valides.