Miks on mu ostukorvis käsitlustasu väikese koguse eest?
Me ei tegele üksiktükkide tootmisega ning alla miinimumkoguse tellimuste tootmiskulud ületavad sageli kauba müügihinna. Seetõttu lisandub väga väikese koguse puhul ostukorvi automaatselt nn miinimumkoguse tasu.
Miks ma ei saa tellida ainult ühte toodet?
Ilma trükita on võimalik tellida üks toode, kuid sel juhul lisandub tellimusele käsitlustasu. Kui soovite toodet vaid näidisena, võtke meiega ühendust — anname teile hea meelega näidise kokkulepitud ajaks.
Miks on hinnad välja toodud ühe tüki kohta, kui ühte toodet ei saa osta?
Üksiktoode on võimalik lisada kombineeritud tellimusele, mis sisaldab juba teisi reklaamtooteid. Näiteks saab T-särgi tellimuse koostada nii, et igat värvi ja suurust on vaid üks või mõni tükk. Ka ainult ühe toote tellimine on võimalik, kuid sellega kaasneb käsitlustasu.
Kas kodulehel olev toote hind on lõplik või lisanduvad kujundustasud või veel midagi?
Meie kodulehel olev hinnakalkulaator näitab toote hinda erinevate koguste puhul. Enamikul toodetel saad juba toote hinna koos trükiga kalkuleerida.
Tellimuse hinnale võib lisanduda kujundustasu, kui sul endal ei ole vektorgraafikas logo või kui kujundustöö on ajakulukam. Samuti lisandub tellimusele transporditasu, kui sa ei soovi või ei saa tellimusele järele tulla meie kontorisse.
Kas suurem kogus tooteid tellida tuleb odavam?
Jah, mida suurem kogus, seda soodsam on hind ühe ühiku kohta.
Kui ma tellin vähem tooteid, kas hind jääb samaks?
Väiksema koguse juures läheb hind tavaliselt kallimaks.
Kuidas ma oma tellimuse kätte saan?
Tellimusele võib tulla järele meie kontorisse aadressil Aleksandri 53, Tartu (sissepääs Aleksandri ja Kalevi tänava nurgal). Samuti saadame tellimusi kullerfirmaga või pakiautomaati, nii Eesti piires kui ka väljapoole Eestit.
Kas mul peab kujundus endal olema või aitate sellega?
Aitame toote disaini loomisega võttes aluseks sinu soovid ja sisendi (logofailid, stiiliraamatu, fotod, märksõnad jne).
Millised peavad olema kujundusfailid?
Logo ja kujunduse kandmiseks reklaamtoodetele palume kujundusfailid edastada vektorgraafikas. Ka reklaamkinkidele trükitav tekst tuleb edastada kas vektorfailina või esitada soovitud kirjastiili (fondi) nimi.
Sobivad failivormingud on: .pdf, .cdr, .ai, .eps, .svg.
Trükivärvide määramiseks tuleb kasutada Pantone (PMS) värvikoode.
Kui trükkimiseks kasutatakse digitrüki või sublimatsioontrüki meetodit (nt foto trükkimine särgile või kruusile), sobivad ka rastergraafikas failid: .tif, .psd, .jpg, .png. Fail peab olema piisava resolutsiooniga ja loodud CMYK-värvimudelis.
Mis on Pantone, CMYK ja RGB?

Pantone (PMS) on rahvusvaheline standardvärvisüsteem, kus igal värvitoonil on oma kindel kood (nt Eesti lipu sinine on Pantone 285 C, must ja valge on standardsed toonid).

Pantone värvisüsteemi kasutatakse eelkõige trükitööstuses ja tootmises, et tagada täpne värv vastavalt kliendi soovile. Kindla LAB-väärtusega värvitoonid (nn spot-värvid) segatakse kokku 15 komponentvärvist ja nendega saab trükkida ka selliseid toone, mida CMYK-värvisüsteem ei võimalda.


CMYK on neljavärvitrüki värvimudel, mis koosneb neljast protsessvärvist: Cyan (taevasinine), Magenta (purpurpunane), Yellow (kollane) ja Key (must). Igal CMYK-pildi trükitaval pikslil on protsessvärvi tähistav protsentväärtus.
Seda värvimudelit kasutatakse nt flaierite, visiitkaartide, plakatite trükkimiseks.

RGB on liitvärvimudel, milles moodustuvad erinevad värvitoonid kolme põhivärvuse Red (R – punane), Green (G – roheline) ja Blue (B – sinine) liitumisel. RGB värvimudelit kasutatakse valgust kiirgavates seadmetes, nagu telerid, nutitelefonid, monitorid jm digiekraanid.

Erinevate värvimudelite omapära on oluline teada, kuna RGB-süsteemi värviskaala on avaram kui CMYK-süsteemil. Seega ei ole võimalik trükkida kõiki värve sellisena, nagu arvutiekraanilt paistab. Seepärast on logovärvide täpsuse määramiseks parem kasutada Pantone värvikoode.

 

Kas tooteid on võimalik enne tellimist ka näha ja katsuda?
Jah, meie näidistesaalis aadressil Aleksandri 53, Tartu on väga suur näidistevalik. Soovi korral saame vajaliku toote ka tarnijalt tellida ja kliendile saata.
Kas kodulehel on üleval kõik teie valikus olevad reklaamtooted?
Meie tootevalik uueneb pidevalt, et pakkuda oma klientidele kõige kaasaegsemat reklaamkingituste valikut. Seega ei kajastu kõik meie pakutavad tooted kodulehel. Kui sa sobivat toodet meie kodulehelt ei leia, tasub alati meiega ühendust võtta ja leiame sobiva lahenduse.
Kuidas leian sobivaimad tooted ja saan parima pakkumise vastavalt oma vajadustele?
Parima pakkumise ja just sinu vajadustele vastavate toodete leidmiseks soovitame võtta meiega otse ühendust. Nii saame teha personaalse pakkumise, mis arvestab sinu eelistuste, eesmärgi ja tähtajaga.
Sobivaima lahenduse pakkumiseks vajame vastuseid järgmistele küsimustele:
  • Kellele on reklaamkingitused mõeldud (sihtrühm, nt kliendid, koostööpartnerid, töötajad)?
  • Milline on eelarve?
  • Kui kiiresti on tooteid vaja?
  • Milline on soovitud kogus?
  • Milliseid reklaamkingitusi olete varem kasutanud või millised on eelistused?
Kaua tellimuse täitmiseks aega kulub?
Tavaliselt võtab tellimuse täitmine pärast tellimuse ja kujunduse kinnitamist aega 2–4 nädalat. Aeg sõltub sellest, millisest riigist tellitavad tooted tulevad. Tootmisaja pikkus sõltub ka tarnijast, hooajast, trükimeetodist ja tellimuse suurusest. Erilahenduste puhul on tellimuse aeg pikem, kuna näidise valmimine võtab tavaliselt aega 7–21 päeva.
Euroopa Liidu välise tarne puhul tasub arvestada ka tolli järjekordadega ja kauba deklareerimisega.
Kui osta erinevaid tooteid sama kujundusega, kas siis muutub logo trükkimise hind soodsamaks?
Kui trükitav kujundus (logo või tekst) on küll sama, kuid tooted erinevad, siis võivad trüki ettevalmistus ja tootmisprotsess erineda. Seetõttu on iga toote trükkimine eraldiseisev protsess, mis on vastavalt tootele vaja eraldi kohandada ja seadistada ning seetõttu ka erineva hinnaga.
Kuidas maksustatakse reklaamkingitusi?

Maksustamisele ei kuulu reklaamkingitus, mille väärtus ilma käibemaksuta on kuni 21 eurot. Lähemalt saad lugeda siit: Reklaamkingituste maksustamine