E–R 09.00–17.00 tel 7 303 570, skype mpreklaamtrukk, e-post mpreklaam[at]mpreklaam.ee

Kuidas valida reklaamkinki?

Reklaamkingitused ehk firma sümboolikaga esemed on paljudes firmades ja ettevõtetes oluliseks turundussõnumi kandjaks. Väidetavalt sai reklaamesemete kasutamine alguse 18. sajandil, kui George Washington lasi oma valmiskampaania tarbeks teha spetsiaalsed rinnamärgid.

Mõisteid “reklaam-või firmakingitus” ei mõisteta alati päris õigesti. On palju ettevõtte sümboolikaga tooteid (nt firmariideid ja logodega pastapliiatsid), millega rõhutatakse pigem korporatiivset idenditeeti või firma väärtusi. Sellisel juhul täidavad tooted turundusvahendi rolli.

Esemest või tootest ei tee kingitust tema hind ega logo selle peal. Kingitusest teeb kingituse kaasakäiv lugu. Kas toode räägib ise lugu või räägib lugu hoopis sõnum, mis on toote peal. Lugu võib rääkida ka situatsioon, mil kingitus üle antakse.

Jätka lugemist >>



Milline on hea T-särk?

T-särk on muutunud niivõrd tavapäraseks riideesemeks, et selle kvaliteedile ei oska paljud enam tähelepanu pöörata. Vaatame, mis teeb lihtsast riideesemest hea särgi.

Paljude jaoks on esimeseks tingimuseks 100% puuvill. Aga ka siin on erandeid. 100% puuvillast särk muutub säbrulise värvi puhul osaliselt viskoosi sisaldavaks. Naturaalsest puuvillast särk võib olla ka tehisliku silikoontöötlusega, et vastupidavust tõsta. Jälgida tasub ka tekstiili tihedust.

Ka trükimeetod mõjutab materjali. Kui tahame särgile fotot trükkida, on meil vaja tekstiili, mis sisaldaks ka polüestrit, et sublimatsioontrükk särgil ka püsiks. Polüestri ja puuvilla segust särgid kombineerivad mõlema materjali parimaid omadusi. Polüester hoiab vormi ja ei lase särgil kergelt kortsuda. Puuvill muudab särgi hingavaks ja pehmeks. Polüestri ja puuvilla segu on üldiselt ka taskukohasem variant.

Jätka lugemist >>