Kuidas valida parim reklaamkingitus?

Reklaamkingitused ehk firma logoga tooted on paljudes ettevõtetes olulised turundussõnumi kandjad. Väidetavalt sai reklaamesemete kasutamine alguse juba 18. sajandil, kui George Washington lasi oma valimiskampaania tarbeks teha spetsiaalsed rinnamärgid.

Mis vahe on reklaamkingitusel ja firmakingitusel?

Mõisteid “reklaamkingitus“ ja „firmakingitus” ei mõisteta alati päris õigesti. Sageli aetakse need omavahel segamini või võetakse ühe väärtusena. Kuigi reklaamkingitused ja firmakingitused on mõlemad kasulikud turundustööriistad, on need kaks tegelikult paljuski erinevad.

Ettevõtte kingitused on isikupärasemad kui lihtsalt logoga tooted ja tavaliselt tehakse firmakingitusi valitud inimestele. Seega on need sageli ka kallimad ja neid kingitakse vähem kui reklaamkingitusi. Paljud ettevõtte sümboolikaga tooted (näiteks kommid, logoga tassid, logoga pastakad või helkurid) on reklaamkingitused. Sellised tooted täidavad turundusvahendi rolli. Esemest või tootest ei tee kingitust tema hind ega logo selle peal.

Logoga reklaamkingitused, logoga firmakingitused MP-Reklaamtrükk

Õige ärikingitus räägib lugu

See-eest firmakingitusega käib kaasas lugu. Lugu võib rääkida nii toode ise kui ka toote peal olev sõnum. Samas võib lugu rääkida ka situatsioon, kus kingitus üle antakse. Niisiis tuleb ärikingituste soetamisel hoolikalt mõelda sellele, kas valitud reklaamkingitused iseloomustavad sinu organisatsiooni ja selle väärtusi.

Mõtle ka sellele, et eelistaksid äritoodete puhul neid värvitoone, mis on esindatud sinu firma logol, et kingisaajal tekiks seos ettevõtte identiteediga.

Mis on firmakingituse roll?

Ettevõtte kingituse andmine on üks parimaid ja praktilisemaid viise väljendamaks, et väärtustad ja hindad kingisaajat. See ongi põhjus, miks ärikingituse valik peab olema väga hoolikas. Sageli on mõistlikum lihtsalt ilusa asja valimise asemel mõelda ka kingituse praktilisele väärtusele.

Kõige populaarsemad praktilised ärikingitused:

Logoga vihmavari, logoga seljakott, logoga kõlar MP-Reklaamtrükk

Vaata valikut meie tehtud äri- ja reklaamkingitustest siit!

Isikupärastatud firmakingitus esitatakse tänu ja hea tahte žestina

Kingitus on kingituse andja ja saaja vahelise isikliku suhte edendamisel ülimalt oluline. Ärikingituse valimisel pea meeles järgmisi aspekte:

1) maitseid ja huve,
2) kingi tegemise eesmärki,
3) eelarvet,
4) sinu ettevõtte ja kingisaaja vahelist suhet.

 

5 sammu parima firmakingituse valimiseks


1. Firmakingitus olgu meeldejääv

Logoga kruusid, võtmehoidjad, pastapliiatsid… kui palju sina neid oma elu jooksul saanud oled? Kui neil ei oleks peal logo, ei suudaks sa tõenäoliselt ka meenutada, kes need sulle kinkis.

Kui proovid jätta kestvat muljet millegi kasuliku, läbimõeldud ja ainulaadsega, katsu mõelda veidi kastist välja. Nii ei kao sinu ärikingitus lihtsalt kõigi teiste logoga toodete vahele ära. Vajad nõu? Küsi julgelt, jagame hea meelega kogemusi!

2. Vali midagi praktilist

Selleks, et sinu kingitud eset sahtlipõhja ei unustataks, keskendu kingi praktilisele väärtusele. Mõtle, mida võiks kingisaajad reaalselt kasutusse võtta – vihmavarju? Poekoti? Termotassi?

Logoga veepudelid, logoga termokruusid MP-Reklaamtrükk

3. Kvaliteetne ettevõtte kingitus

Kui soovid tänada ja tunnustada töötajat/koostööpartnerit või tähistada olulise ametialase verstaposti saavutamist, oleks parem valida kauakestev ja kvaliteetne firmakingitus. Ühekordsete ja mittekvaliteetsete kingituste kasutusiga on väga lühike, need kingid unustatakse kiirelt.

Seejuures võiks taas lähtuda ka praktilisusest – logoga käekell, vildist ostukott jne. Kui investeerid kauakestvatesse kingitustesse, näitab see sinu ettevõtte ning kingituse väärtust ja läbimõeldust.

4. Firmakingituse maksumus

Kuna kingituste tegemisega kaasneb rahaline kulu, peaksid firmameenete jaoks eelarve paika panema ja sellest kinni pidama. Luksuskaupade kinkimine võib küll kingisaajat rõõmustada, kuid kui see lööb sassi sinu eelarve, ei saa sa firmakingitusi varsti enam üldse teha.

Pane paika realistlik eelarve ja võta selle raames pakkumisi mitmelt ettevõttelt. Võta arvesse seda, et üldjuhul tuleb hulgi ostmine kokkuvõttes soodsam kui väikeste koguste kaupa ostmine. Saa iga kulutatud euro eest optimaalselt väärtust!

Logoga seljakotid, logoga reisikotid, logoga poekotid MP-Reklaamtrükk

5. Kingitus peab üllatama

Enamik ettevõtteid teeb oma töötajatele ja äripartneritele kingitusi üsna etteaimatavatel aegadel, näiteks sünnipäevadeks või jõuludeks. Kuigi kingisaajad hindavad seda žesti kindlasti, võib sinu kingitus olla lihtsalt üks paljudest, kuna sel ajal saavad nad tõenäoliselt ka mitmeid muid kingitusi.

Seega võiksid üllatada oma töötajaid ja teha kingituse mõnel muul ajal või muu sündmuse puhul, näiteks pulma- või tööaastapäeval, ettevõtte või projekti verstaposti puhul, puhkuse eel jne.

Kõigele eelnevale lisaks peaksid pöörama tähelepanu ka kingituse pakendile. See, kuidas kingitus pakendatakse ja üle antakse, on sageli sama oluline kui mitte olulisemgi kui kingitus ise. Koledas pakendis kallis ese võib kingituse üldist väärtust vähendada ja kingisaajale pettumust valmistada. Seega vali sobivad kingitused ja paki need kaunilt, et avaldada kingisaajale muljet ning kasvatada lojaalsust ja tänulikkust sinu ettevõtte vastu.

Logoga pakendid ja kleebised MP-Reklaamtrükk

Vajad abi parima ärikingi valikul? Võta meiega ühendust juba täna! Omame aastatepikkust kogemust ja laia tootevalikut!