Kuidas reklaamkotid oma ettevõtte jaoks tööle panna?

Ettevõtted otsivad sageli võimalusi oma kaubamärgi tõhusamaks reklaamimiseks soodsama hinnaga. Ühed soodsamad ja praktilisemad reklaamtooted, mida soovitame, on logoga reklaamkotid. Puuvillased kandekotid on tarbijate seas populaarsed just tänu oma praktilisusele ja pikaealisusele. Logoga reklaamkotte kasutatakse sageli toidukaupade pakkimiseks, mis teeb neist ka loodust säästva alternatiivi kaupluste kilekottidele.

Kasutage oma turundustegevuses reklaamkotte maksimaalselt ära!

Ettevõtte reklaamimiseks ja turunduseelarve kulutamiseks on palju võimalusi. Peate otsustama, milline tegevus on teie ettevõtte jaoks sobivaim ja millega jõuate kõige paremini oma sihtrühmani, uute ja vanade klientideni.

Reklaamkottide mõju jõuab suhteliselt väikese investeeringu kaudu väga laia ringi inimesteni. Võite vaid ette kujutada, kui paljud inimesed näevad teie logo tänavapildis, kui keegi kasutab teie logoga õlakotti oma igapäevaseid toimetusi tehes.

Järgnevalt räägime lähemalt, miks logoga reklaamkottidega turundamine toimib ja miks peaksite hankima oma ettevõtte logoga reklaamkotid.

1) 73% tarbijatest omab reklaamkotte

Seitsekümmend kolm protsenti tarbijatest on üsna suur hulk inimesi ja eeldatavalt see arv ainult kasvab, sest kilekottide kasutamist järjest piiratakse. 73% tarbijatest tähendab seda, et on üsna suur tõenäosus kokku puutuda inimestega, kes kannavad reklaamkotte. Reklaamkotil olev kaubamärk jääb pidevalt inimeste silme ette ja nad mõtlevad sellele kaubamärgile.

2) Logodega kotte kasutatakse keskmiselt 11 kuud

Reklaami osas on 11 kuud pikk aeg. Trükireklaam mõnes väljaandes või veebireklaam internetis võib olla tasuv. Samas on selline reklaam tavaliselt lühiajaline ja üpris kulukas. Kuid 11 kuu jooksul võib teie logoga reklaamkott avaldada suurt mõju ja tuletada teie ettevõtet meelde paljudele inimestele päevast päeva.

NB! Mida kvaliteetsem ja praktilisem reklaamkott, seda kauem see kasutust leiab.

3) 84% beebibuumi põlvkonnast omab reklaamkotti

See statistika on oluline, sest see ütleb meile, et mitte ainult meie nooremad põlvkonnad pole huvitatud korduvkasutatava koti kasutamisest, vaid ka keskealised ja vanemad inimesed kannavad seda meelsasti. Kui teie sihtrühm hõlmab seda hinnatud tarbijarühma, siis reklaamkott meeldib sellele demograafilisele rühmale väga – kinkige see neile!

4) 50% tarbijatest teeb äri ettevõttega, kes kinkis neile oma logoga reklaamkoti

Te jääte meelde nendele klientidele, kellele kingite oma logoga reklaamkoti. Lisaks ilmselgele faktile, et teie logo on igapäevaselt nende silme ees, on ka kinkimise žest oluline. Inimestele meeldib tasuta asju saada ja eriti midagi nii praktilist ja kasulikku, mis teeb nende elu lihtsamaks ja peale selle on ka keskkonnasõbralik. Selline kingitus loob positiivse sideme ja kliendid mõtlevad hea meelega teie ettevõttele. Kui neil on tarvis osta mõnda toodet või tarbida teenust, mida te pakute, tuleb teie ettevõte neile esimesena meelde.

Kogu see statistika* näitab, kui tõhus võib logoga reklaamkott olla teie ettevõttele. Kui otsite võimalust oma turunduseelarvest maksimumi võtta ja seejuures saavutada võimalikult pikaajaline efekt, soovitame tellida oma ettevõttele korduvkasutatavad logoga kotid meilt!

Oleme aidanud ettevõtetel luua logoga reklaamkotte juba pea 30 aastat, seega oskame teha tellimisprotsessi teie jaoks võimalikult sujuvaks ja aidata teil luua just teie brändile sobiva koti!

Võtke meiega ühendust ja leiame teie ettevõttele sobivaima lahenduse!

*Kõik need statistilised andmed pärinevad ajakirja “Advanferences” 2020. a jaanuarikuu väljaandest ja põhinevad ASI (Advertising Specialty Institute) 2019. a globaalsel reklaaminäitamiste uuringul.

Loe ka meie eelmist postitust.