Järgnevalt kirjeldame viit olulist aspekti, mida reklaamkingituse valimisel meeles pidada ja mis selle protsessi Teie jaoks kindlasti ka hõlpsamaks muudavad.

 

  1. Kingituse eesmärk

Kõigepealt mõelge läbi milleks Teil kingitust vaja on- millist sõnumit peab kingitus edastama?

Kas kingitus peaks premeerima kooli minejat või lõpetajat?

On see seotud mõne tähtpäevaga (nt jõulud ja sünnipäevad) või on see hooopis teiepoolne tänuavaldus?

Nagu mainitud võib sümboolikaga meene olla ka reklaami vahendiks suurema kampaania korraldamisel või messile minekuks.

 

  1. Kingi saaja ehk sihtgrupp

Kellele see kingitus mõeldud on?

Ettevõttele või eraisikule?

Firmajuhile või spetsialistile?

Mehele või naisele?

Nooremale või vanemale?

Tavakülastajale või olulisele äripartnerile?

Kui tegemist on personaalse kingitusega, siis mis sellele inimesele rõõmu teeb?

Kas ta saab tõenäoliselt palju firmakingitusi (mõnel ametikohal on kingituste saamine sagedasem)?

Tavapäraselt tehakse kõrgematel kohtadel töötavatele inimestele hinnalisemaid kinke, mis võiksid olla ka pigem isiklikumat laadi – veinisõbrale veinitarvikud või jahimehele spetsiaalne jahitermos.

 

  1. Kingituste soetamiseks mõeldud eelarve

Mõelge läbi kasutada olev eelarve.

Selge, et näiteks messil jagatakse odavamaid esemeid ja neid kulub palju. Eksklusiivseid kingitusi vajatakse seevastu oluliselt harvem.

Sellest hoolimata on alati odavam tellida korraga rohkem kui iga natukese aja tagant väikestes kogustes.

 

  1. Kingituse hind ja tegelik väärtus

Me ei soovita valida teiste omasuguste hulgast kõige odavamat eset ja valida kinki tingimata hinna järgi.

Las olla esiplaanil ikkagi kingi väärtus saaja jaoks.

Kingituse kvaliteet ja väärtus väljendab ju Teie suhtumist kingi saajasse aga ka iseendasse.

  1. Ajaplaneerimine kingituste soetamiseks

Loomulikult tuleks planeerimisega olla varajane.

Teadjamad ja ettenägelikud tellijad tellivad näiteks jõulukinke juba septembri lõpus või oktoobri alguses, sest valiku tegemine, kauba kohalejõudmine, graveerimine ja pakkimine võib aega võtta nädalaid.

Ka tootevalik väheneb enne suuri tähtpäevi pidevalt, sest kogu Euroopa tellib kingitused ühtedest ja samadest ladudest.