6 aegumatut reklaamkingitust, mis sinu ettevõttel olema peaks!

 

Kui tegemist ei ole mingi spetsiaalse kampaania jaoks tellitava kaubaga, vaid tahetakse, et reklaamkingitus oleks alati igaks juhuks käepärast, siis oleks mõistlik korraga tellida kolme erinevat tüüpi esemeid:

1) mõni eksklusiivne ese;

2) mõned keskmises hinnaklassis universaalsed kingitused;

3) palju väiksemaid ning soodsamaid tooteid.

Kuidas mõjutab reklaamkingituste valikut aastaaeg?

 

Kingituste menukus sõltub suuresti aastaajast ja muutub vastavalt hooajale. Kevaditi ja suviti tellitakse teistest aastaaegadest palju enam näiteks t-särke ja nokamütse. Vastu sügist koguvad hoogsasti populaarsust vihmavarjud ja vihmakeebid, samuti erinevad kontoritarvikud. Talvel tellitakse ja kingitakse rohkem jopesid, fliisjakke, salle, termoseid ja termokruuse. Aasta lõpus hoogustub ka erinevate maiustuste, kommikarpide kinkimine.

Trendid tulevad ja lähevad, kuid mis siiski on..

6 kõige populaarsemat reklaamkingitust aastast aastasse?

 

1. Kirjutusvahendid

2. Jooginõud

3. Kotid

4. Tekstiiltooted (T-särgid, polosärgid, saunalinad...)

5. Vihmavarjud ja vihmakeebid

6. Helkurid ja võtmehoidjad

Reklaamtooted on ettevõttele olulised, sest need aitavad suurendada brändi tuntust, kliendilojaalsust ja müüki. Reklaamtooted võivad olla ka praktilised, stiilsed ja loodussõbralikud, lisades ettevõtte mainele väärtust.

Millised reklaamtooted peaksid olemas olema igal ettevõttel? Sellele küsimusele ei ole ühest vastust, sest see sõltub ettevõtte eesmärkidest, sihtrühmast, eelarvest ja valdkonnast. Parimad reklaamtooted on esemed, mida kasutatakse ikka ja jälle. Need peaksid inimestes elevust tekitama või täitma nende elus mingisuguse vajaduse.

Siiski on mõned universaalsed ja populaarsed reklaamtooted, mis võiksid olemas olla igal ettevõttel.

Peagi järgneb...